Co je SEO a proč na něm pracovat

Co je SEO a proč na něm pracovat

Co je SEO a proč na něm pracovat

Na váš web mohou lidé natrefit různými způsoby. Například tak, že si vyhledají váš produkt nebo službu na internetu (na Google, Seznamu nebo jiných vyhledávačích). V těchto vyhledávačích se zobrazují jak placené výsledky (které jsme si vysvětlili v článku Co je PPC reklama a proč ji využívat), tak i ty neplacené výsledky. A o těch bude nyní řeč.

Jako SEO se totiž označuje optimalizace pro vyhledávače – tedy cesta, jak se ve vyhledávačích typu Google nebo Seznam zobrazovat na co nejvyšších pozicích v neplacené části výsledků. Jinými slovy, jak docílit toho, aby se web ukazoval ve výsledcích vyhledávání co nejvýše, aniž byste platili za reklamu.

Kde se neplacené výsledky nacházejí, můžete vidět například v příkladu níže v zeleném rámečku. Takto vypadají výsledky vyhledávání, když zkusíme vyhledat “stěhování strojů”.

Bohužel neexistuje snadný způsob, jakým SEO jednoduše “zapnout”. Je to komplexní obor, který vyžaduje dlouhodobou práci a skládá se z mnoha dílčích kroků. Ty pro vás naplánuje SEO specialista.

Proč se na SEO vyplatí pracovat?

Práce na SEO se tedy z našeho pohledu vyplatí. Ozvěte se nám a rádi vám vysvětlíme, proč svěřit péči o SEO vašeho webu právě nám.