Co je analýza klíčových slov?
Analýza klíčových slov je o nalezení klíčových slov, která vaše publikum používá, když hledá produkt nebo službu, kterou nabízíte. Výstupem analýzy klíčových slov je soubor, ve kterém jsou seřazena klíčová slova, jejich hledanost na Google a Seznamu a jejich následné použití. Analýza je prvním krokem v optimalizaci webových stránek a nastavení PPC kampaní. Bez analýzy můžeme přijít o několik návštěvníků našeho webu, jelikož náš obsah nebude přizpůsobený hledaným výrazům.
K čemu analýza klíčových slov slouží?
Pokud zveřejníte stránku na téma, které nikdo nehledá, nebude tento článek získávat žádnou návštěvnost z Googlu nebo jiných vyhledávačů. Mnoho majitelů webových stránek dělá tuto chybu a podle studie Ahrefs je to jeden z důvodů, proč 90,63 % stránek na internetu nezaznamenává žádný akce od vyhledávačů.
- Zjistíme hledané výrazy, na které budeme cílit
- Na základě analýzy zjistíme stav našeho webu
- Stávající webové stránky optimalizujeme
- Můžeme vytvořit nové stránky na webu
- Vytvoření PPC kampaní
- Psaní článků na blog