Nic není důležitějšího než kvalitní web. Webové stránky jsou Vaše prezentace, vstupní dveře Vaší organizace. Konkurence je obrovská, vyhledávače jsou náročné při hodnocení obsahu a zákazníci mají vysoké nároky. Nestačí mít pouze webové stránky, ale mít KVALITNÍ webové stránky.
- Snadné použití
Návštěvníci stránek jsou vždy ve spěchu. Vytvořte jasnou, logickou navigaci s jasnou hierarchií. Používejte konzistentní rozvržení a vizuální vodítka pro funkčnost na celém webu. Webové stránky musí být jednoduché, přehledné a rychlé. Pokud návštěvník nenajde okamžitě to, co hledal, stránky opouští a jde na další.
- Responzivní web
Většina návštěvníků chodí na webové stránky přes mobilní zařízení. Pokud Vaše webové stránky nebudete mít přizpůsobené mobilním telefonům, tabletům apod. přijdete o velkou část Vašich potencionálních zákazníků. Optimalizace pro mobily zlepší zážitek vašich návštěvníků i vaše hodnocení SEO .
- Snadno dostupný kontakt a umístění
Vaše publikum vás nebude pronásledovat. Kontaktní údaje musí být vidět jakmile návštěvník Váš web otevře. Nabídněte více kontaktních míst: telefon, e-mail, sociální média a jednoduchý kontaktní formulář. Kontaktní údaje by měly být vidět stále a měly by být umístěné na Všech stránkách.
- Výzva k akci
Výzva k akci Vám může přivést nové zákazníky! Věřte tomu nebo ne, ale návštěvníci vašeho webu chtějí, aby jim bylo řečeno, co mají dělat. Výzva k akci může mít různé formy. Nejčastěji se používají tlačítka např. Kontaktuje nás, Rezervace, Odeslat poptávku apod. Zákazníci chtějí zaujmout, a to je jeden z nejlepších způsobů, jak je přimět k interakci s vámi a vaším webem. Pokud na Vašem webu nemáte žádné tlačítko “call to action“ pravděpodobně návštěvník žádnou akci neprovede.